top of page

VIDEO《HELLO我係馮一芯,呢個係我既故事》

呢個係我申請國際工作營因選既作品。當中我分享左一d改變我既經歷。我分享左我真誠既感受。

段片三分鐘實在有d長。其實聽人地生命既故事悶唔悶架呢?希望我講故仔冇悶親你啦。:P

當中亦都有講到我上莊既事情。如果你係我莊員,請你唔好介意。只有我試過,現更認識自己,認清自己係邊個,鍾意d咩、唔鍾意d咩。

d animation都麻麻地。三日內出產既video,可以有咁樣既效果,我都頗為滿意啦

最後,記住較HD哦!


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Find Me Here :D
bottom of page